Egelim Kizimmmmm3434 Oyun halısı kesinlikle, ana kucağını oğlum hiç sevmedi, toplasanız 30 dakika zaman geçirmemiştir. Oyun halısı 2.aydan 7.aya kadar kurtarıcım oldu diyebilirim.
Zlm Kizimmmmm3434 bizde ikiside vs şimdilik anakucagi daha çok işime yariyo halıyla pek ilgilenmedi kızım
Mom544154 Kizimmmmm3434 ikisinide sevmedi oğlum. Ama ayak ucu piyanolu oyun halılarından alın bence. bebekler genelde seviyor onu
Bebegimicin1 Kizimmmmm3434 internette ve e bebekte birsuru var butcenize uygun sizin hisunuza hangisi giderse
ayseberilinannesi Kizimmmmm3434 oyun halısı ana kucağınıda sevdi ama oyun halısı daha çok dikkatini çekti şimdi içine sığmıyor küçük almışım 😄
SbnmTlg Benim kızım ikisini de sevdi. Piyanolu oyun halısı bebekken kurtarıcımdı. Şuan 17 aylık hala piyanoyla oynuyor. Ana kucağı da babybjörn almıştım. 1,5 aylıktan beri hala kullanıyorum.
Nevanin_annesi Kizimmmmm3434 oyun halısı sal yere alışsın oynasın dönsün. Ana kucağı ve eşimin surekli evde olması en büyük derdim oldu. Aman üşür yere koyma aman ağlıyor kucağına al diye diye yedi beni. Simdi de diyor ki niye yerde durmuyor.
Tuba Kizimmmmm3434 her bebeğin ilgisini çeken şey farklıdır. Büyük oğlum anakucağını sevmedi hiç ve oyun halısında çok keyif aldı. Küçük oğlumda oyun halısını sevmedi ve anakucağı elim ayağım oldu gündüz hep onun içinde uyuyordu😌
Mommysharkdoodoodoodoo Benim oğlum oyun halısında çok vakit geçirdi şimdi yeğenim de geçiriyor aynı oyun halısında 🥰 imkan varsa ikisi de lazım oluyor ana kucağı özellikle mutfakta lazım oluyor yoksa oyun halısı derim ben