Gidenler var mı salı gunune randevu aldık ama poliklinik 1yazıyor doktor ismi falan yazmıyor. Aradım sorduğumda hangı doktor olursa o bakacak diyorlar acaba pandemiden dolayı mı? Birde endokrin bölumune sevk isteyeceğiz kılosundan dolayı giden var mı