Tokayhulya 7 günlükten beri tek olduğumuz için eşimle yıkıyoruz, eşim olmadığında tek başıma yıkıyorum. Duş başlığıyla yıkıyorum çok kolay oluyor. Bebek küveti kullanmıyorum bence onda zor olur. Küvet aparatı kullanıyorum, üzerine yatırıp duş başlığıyla çok rahat oluyor tek yıkaması.