anayimbennana Bebekler çok akıllıdır, ağlıyorsa bize bir mesajı vardır, taze ve acemi anneyim ama bunu gözlemledim. Ya aç değildir, ya süt yoktur, ya süt çok geliyordur, ya tazyik vardır, ya gazı vardır, ya uykusu vardır vs vs. İşte hangisi, deneme yanılmayla bulucaz mecbur. Benim bebeğim memeyi bu nedenlerle bazen reddediyor, Allah kolaylık versin