Kızım 3 aylık olacak
3 haftalık vardı veya yoktu gaz sorunumuz başlamıştı
Çok araştırdım nurse harveys biogaia sab simplex metsil denedim hiç biri doğru düzgün rahatlatmadı..
Kendi yediklerime çok dikkat ettimcok kimyon kullandım rezene veya kimyon çayları içtim
Ilık banyo yaptırdım vs vs ya aslında işte gaz diyince rahatlatmak için aklınıza ne geliyorsa hepsini yaptım ama halen maalesef o gazlar çıkana kadar kriz geçiriyor emzirirken geçirmese bile en geç emzirdikten sonra yatirinca en az 1 saat boyunca krizi tutuyor
Neymiş ne gazmış anlamadım gitti artık gerçekten psikolojim çok bozuldu evde hiç bir şekilde işlerimi hall edemiyorum ki wcye bile zar zor gidiyorum başında beklemekten ..
Gerçekten herseyi deneyip bir türlü hafiflemeyen oldu mu yoksa ben tekmiyim ve birseyleri yanlış mı yapıyorum ve anneligimde bi sorun mu var