Merhaba ben önceki postunuzu bilmiyorum ama benim bebeğim de dört buçuk aylıkken formül mama kabul etmedi sadece beni emiyordu o da yetmediği için sürekli mızmızlanma halindeydi. Uyurken vermeye çalıştım formül mamayı ama onda da çoğu zaman emmedi. En son hipp markasının 4+ kaşık mamasını aldım. Bu mama suyla ya da formül mama ile hazırlanabiliyor. Ben de formül mama ile hazırlayıp öyle verdim. O şekilde devam ediyoruz. Başta günde bir defa veriyordum şimdi bazen iki defa verdiğim oluyor. Katı mama olduğu için daha tok tutuyor aralarda da beni emiyor. Umarım yazdığım şeyler işinize yarar 🥰