Deniz1407 Merhaba annelerrr bebeğim 20 günlük anne sütü hiç almadı mama veriyorum ama su vermiyorum doktor ilk gün sorduğum da verme demişti ama havalar baya sıcak su ihtiyacı oluyormudur sizce, siz vermiyor musunuz yada vermiş miydiniz ?
fidannurdan Deniz1407 biz anne sütü ve mamayı birlikte kullandık ben vermedim uzunca bir süre ama çişlerini takip ettim ne zaman ki çişi koyu sarı ve kokulu olmaya başladı o zaman verdim geçene kadar. Sonuçta hava çok sıcak ve bebekler çok terliyor çiş durumuna göre bence verebilirsiniz 🥰
1prens1prensess Deniz1407 anne sütü alan bebek su içmez ama mama veriyorsanız su vermeniz lazım bunu doktorunuzun söylemesi lazımdı ki ben kızım doğduğundan beri 1 damla damlatıyordum sadece anne sütü verdiğim halde
Deniz1407 fidannurdan benim bebeğimin de çok sarı olmaya başladı 2-3 gündür ve koku dediğiniz gibi ne ölçü de verebilirim peki
fidannurdan Deniz1407 bir çay kaşığı kadar verebilirsiniz zaten yarısından çoğunu yutamıyor. Kaynamış soğumuş su vermiştik biz (5 ayı geçtik hala kaynarmış su veriyorum) bir de azar azar verin ilkinde tadını yabancılıyorlar 🥰 ama süreç içinde ölçüyü siz belirleyin yeterli gelirse bir çay kaşığı devam edersiniz ama gelmezse aralarda verin derim ben. Ben aynı zamanda emzirdiğim için her mamanın arkasından vermedim ama siz duruma göre her mamanın arkasından da verebilirsiniz bence
Deniz1407 1prens1prensess doktorum verme demişti bana da hatta sorduğumda hayır sakın diye cevap verdi
Naaaaazzzzzz Deniz1407 evet vermelisin her mama sonrası bir çay kaşığı diyorlar ama benim arkadaşımın çocuğu sürekli ağlıyordu doktor bu sıcakta ver içsin biz bile dayanamıyoruz demisti.
Annepandaa Deniz1407 ben anne sütü ile besliyorum. Geçen hafta çok sıcaklarda baktım çişli bezler baya azaşdı au vermeye çalıştım ama içmedi 2 çy kaşığı zorla gitti.
Sermec27 Deniz1407 oğlum 52 günlük sadece anne sütü alıyor doktoruma sordum su verebilir miyim diye günlük 2 3 cay kaşığı verebilirsin dedi yaklaşık 10 gündür günde 2 kez veriyorum
Paradiseeeee Deniz1407 valla tartışmaya çok açık konu bu konu yüzünden hep kavga çıkıyor 😂 bebeğim 2.5 aylık ben daha 40 çıkmadan su verdim hergünde veriyorum hala 3.4 çay kaşığı hava çok sıcak su candır hayattır doktoru da verebilriiem hava çok sıcak dedi çocuğun içi yanıyor valla içiyor lıkır lıkır numarada sedefe anne Sütü veriyorum ben
Ayazmom1 Deniz1407 Bende mama kullanıyorum bebeğim daha 4 günlük günde ⅔ kaşık su veriyorum mama olarak ne kullanıyorsunuz
Deniz1407 Ayazmom1 evolvıa plus kullanıyorum sizin de küçük olduğu halde ver demiş ama bize yok dedi ne yapacağım şaşırdım iyice
Burculiceee Deniz1407 3 ay 7 günlük oğlum var mama ile besleniyor doktorumuz ek gıdaya geçmediğimiz için su vermeye gerek yok dedi bazı doktorlarda verilmesi gerektiğini söylemiş bazı annelere eğer anne sütü alıyorsa bebeğiniz anne sütünün %90 nı suymuş zaten sütün yağlı kısmı ilk çekim bittikten sonra gelirmiş hemşire bana en son emzirdiğin göğsün hangisiyse bir sonraki emzirmeye o göğsünden başla yağlı süt kalırmış arkada