AfraZ Neyapabilirim bebegim iki aylik prol ictm calpol ictim dus aldim soguk uyguladim düsmedi benden bebege de gecermi?
Esmeler2 Mastit falan mı oldunuz, göğsünüz ağrıyor mu? Bı arada sizin ateşinizi calpol düşürmez. Parol kullanabilirsiniz. Yine de doktora danışmak gerekir tabi.
Ilknurtuba21 38.5 ateş normal değil canım acaba bi hastaneye mi gitsen covid olmuş olma imkanın var? Bende 1 hafta önce 38.5 ateşle hastaneye gittim covip pozitif çıktım 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Bi önlem almakta fayda var