Oğlum 17 günlük dün dışarı çıkarttım hava çok güzeldi die daha önceden de çıkıyordu hastane için faln ama dün daha uzun süre dışarıda kaldı. gece burun çekiyordu grip olmuş gbi hapşırınca sümüğü aktı bikaç kez sabahki kusmuğunda da balgam vardı hafif sarı renkte bir kere çıkmayla hemen hasta olur muki? Yoksa normal mi başına gelen var mı? Uzun olmuş biraz kusura bakmayın🙏🏻