Kızlar bugün bebeğim hiç uyumadı nerdeyse yarım saat kadar bile uyumadı ya gerçekten. Sürekli bi memnuniyetsizlik.karnı tok altı temiz istediği kadar memede kalıyo ayırmıyorum da kendi kendini atıyo ağlıyo sonra gazıda yok. Atak dedikleri bu mu oluyo acaba ya da neden böyle yapıyo olabilir ki