lalbg Sulemsu 2 doz biontech oldum ve emzirdim bi sıkıntı olmadı. Gebelikte ve emzirme döneminde aşı olunabiliniyor bi yan etkisi bu zamana kadar olmadı. Eğer aşı olmazsanız ve Allah korusun covid olursanız size verecekleri ilaçlar yüzünden emziremeyeceksiniz öyle düşünün ve aşınızı olun.
Anneballikosu Ben iki doz da oldum biontech bir sıkıntı yaşamadım aklınıza kötü bir şey gelmesin ilk doz da aşınoldum süt iznine gittim emzirdim
Sulemsu Anneballikosu kararsızım cok eşim aşı oldu fakat Allah korusun ama virüs bulaşırsa diye endişeliyim en iyisi aşı mı olayım bir yandan da emzirme olayı kafamda deli sorular
Sulemsu Aysel_11 bir çok araştırma yaptım okuduğum kadarıyla olmak da elbette fayda var ama nasıl bir yan etki yapacagı konusunda aşırı tedirginim
Sulemsu Kubrarzu darısı bana diyeyim ozaman benimde 2 aylık kızım var Allah bağışlasın inşallah canım
MiraysMutti Ben 2sini de biontech oldum ve geldiğim gibi emzirdim, 2sinde de ayni yan etkiler oldu 38.5 ateş ve eklem ağrıları ama 1. Günün sonunda bütün şikayetler azaldı ve çocugumda herhangi bir olumsuz durum olmadi.
Sedaizm 2 doz biontec oldum hiçbir sıkıntı yaşamadım sıfır yan etki oldu insallah sizde sorunsuz atlatırsınız