EslemNisaa Merhaba anneler 3 günlük bebeğim de idrarı hafiften pembe renk geliyor ve iltihap akıyor. Acile gitmek istemedim yarın götürecem hastaneye sizce neden olabilir daha önceden yaşayan var mı acaba?
Liyazynp EslemNisaa pembe rengi susuz kalmıs diye yorumluyolAr genelde ama bi bilgim yok üstte kalsin diye yorum yaptm gecmis olsun
Tdof26 EslemNisaa benim kızımda öyleydi doktor su ver dedi susuz kalmış hele ki bu sıcaklarda kesinlikle su ver düzelir inşallah geçen gün yine pembe olmuştu su vermeye başladım düzenli şuanda gelmiyor düzeldi
Eczmery EslemNisaa iltihap değil. Benim kızımda da olmuştu. Doktor bol bol emzirmemi önerdi. Bol emzirince düzeldi
Ahkalbim EslemNisaa Havalar çok sıcak bolca sıvı takviyesi yani emzir su için bişey diyemem onu doktora sor ver derse hazır suyu kaynat soğuyunca ver .
Tdof26 EslemNisaa benim bebeğimde 3 4 günlük bişeydi doktor su ver demişti sizde kendi doktorunuza sorup verebilirsiniz içiniz rahat eder ama o pembelik yada turunculuk diyim sudan kaynaklı