Kumsaaaaaal Merhaba arkadaşlar acıl bakarmısınızzzzzzz vivo probıyotık yoğurt mayası ıle bebegıme yoğurt mayaladım fakat tadı bı tuhaf gıbı sankı acımsı desem degıl tuhaf bıraz probıyotık oldugu ıcın mı sebebı nedır bılen bırı acıl yazar mıııııı
BarlasMomm Kumsaaaaaal ben activa probiyotik yogurtla mayaliyorum hic aci olmadi aksine cok guzel bir tadi oluyor. Acaba cok mu maya koydunuz. Ben 1 litre sute bir yemek kasigi yogurt koyuyorum
Kumsaaaaaal BarlasMomm vivo yoğurt mayası kendı porsıyonluk oluyor zaten onu 1 kg ıle 5 kg arası mayalayabılıyırsunuz aslında ama bıraz tadında farklılık hıssettım ılk defa yaptm 🤷♀️