Bi tek sizin bebeğiniz değil , ama maalesef o kadar çok baskı var ki bi tek sizin ki iştahsız sanıyorsunuz. Kızıma yemek yedirmek düşüncesi bile beni strese sokuyor desem iştahsızı anlarsınız galiba. Benim kızım o aylarda 7,5 kg falandı. Kilo almıyordu doktor baskı yapıyordu çevrem baskı yapıyordu. Yorulmuştum. Hala da aynı ama sağlıklı şeyler yedirmek konusundaki ısrarımdan vazgeçince biraz kilo aldı ama yemek yemeyi sevmiyor