herseyyalantekgerceksen Yemeğin yanında canım çok isteyerek acı biber yiyorm ama süte geçer diyolar bı de size sorayım dedm
hunilimomm herseyyalantekgerceksen bence geçiyor cunki küçükken 1 yaşından önce ne zaman acı yesem hemen kızım pişik olurdu ve çok kötüydü
Mihrimah3 herseyyalantekgerceksen bi komşumuz çiğköfte yediğinde sütünün acıdığını söylemişti (tadına bakmış😅) huylanmıyosanız tadına bakın
Zdk herseyyalantekgerceksen bence geçmez ben acı çok severim yerim de acı biber turşularını hep. Ama abartmamak lazım tabiki 1-2 tane yiyin canınız istediyse