@Sutbitkisi merhabalar 🌿 yaklaşık 4 aydır kullanıyoruz …çok memnunum, çook araştırarak almıştım, içime sine sine kullanıyorum 😊 yürürken arka tekerlere çarpmıyor, sürüşü çok rahat 👌🏻 tentesi tam kapanıyor, çok güzel 👌🏻 kolay açılıp kapanıyor.. hafif 👌🏻 katlandığında da her yere sığabiliyor diyebilirim… yalnızca kilit var alt kısımda , iki tekerleğin ortasında, kırmızı renk, bazen oraya çarpabiliyorsun, ama ben bakmıştım çoğu modelde zaten ortaydı o kilit. Çok büyük bir sorun değil bence.