Merhaba sevgili anneler, bebeğim 2,5 aylık son 15 gündür 1 yada 1,5 saatte bir emmek istiyor ama toplam 1-2 dk emiyor bırakıyor 😞 böyle olunca benim de sütüm azaldı bebek az emince beyinde ona göre az süt üretiyor biraz önce yine 2 dk emdi sonra sağdım 20 ml anca süt çıktı onu da biberonla vermek için uğraştım ama asla içmedi hepsini ağzından çıkardı. Son 15 günde kilosu da hiç artmadı, kakası yapmasıda azaldı:( Daha önce başınıza geldi mi ne yapabilirim yada geçici bi süreç mi acaba bu?