Deniz773 Arkadaşlar bebeğim 26 günlük günde 3 kere mama veriyoruz . Anne sütü ve mamayla besleniyor . Mama verdiğimizde 1 çay kaşığı su da mı vermemiz gerekiyor onu da bugün duydum siz su veriyor musunuz
TheBaby Deniz773 1 haftalıktı bebeğim. Doktorum her gün 1 çay kaşığı mutlaka ver dedi. Şimdi 3 aylık olduk. Su biberonu ile kendi istediği kadar içiyor.
Ebrarergun123 Deniz773 bizde iki damla verıoz cnm sen bılırsın yıne de bz de hem emip hem mama yıyouz 25 gunlüğğz
EmelMina Deniz773 vermelisiniz doktorum yaz sıcaklarında vermelisin mama da kullandığın için demişti siz de verin. Allah korusun sonra sorun yaşamayın..