kaymakliekmekkadayifi ben kullandım 6 ay boyunca diş yapısını bozmuyor diye almıştık ama büyük gelir gibi olmuştu şapır şupur oluyodu daha sonra değiştirdik normal emzikle daha rahat etti ama yine bu markanın normal emzik olanı aldık memnunuz ☺️😂 çok konuştum galiba