emoo yumurta yok bizde 😔 kahvaltı aynı sizinki gibi ama yemek türünde zorlanıyorum her yemeğe tereyağ koyuyoruz çünkü makarna yiyordum yumurta tamamen çıkmış aklımdan onuda kestim kış olsa sebze çok ama mevsimden dolayı sebzelerde de çeşit az böyle böyle bi düzen tuttururuz herhalde. Geçici bir şeydir umarım 🙏🏻