Ardaslar oğlum 3 gunden beri atesi var ishal de var iştahsiz ishali icin ilac yazdi doktor ama ishal gecirici baska ne yedirehilirim yogurta nişasta koyup yedirdim baska onerisi olan varmi litfen fikir verin yuksek atesimizde oluyor fitil ates dusurucu verdim duş aldirdim baska ne yapabilirim lutfen yardimci olurmusun