Kızlar oğlum bu ay sonu 2 yaşında olacak bezliyorum lazımlıga asla oturmuyor . Çişin geldiğinde söyle diyorum çişini yaparken anne çiş diyor 😂 arada bi altını açık bırakıyorum 2-3 saat boyunca hiç bişey yapmıyor .
Sizler kaç yaşında ve nasıl bezi bıraktınız . deneyimlerinizi anlatır mısınız