Merhaba. Oğlum doğduğundan beri kendi uyku düzenini kendi kurdu hiç müdahale etmedim. Çok şükür uyuyan bi bebekti hep. Gündüzleri en fazla 3 saat uyanık durabiliyo genelde 2.5 saat. Uyuduğundada 1 saat 1.5 saat uyuyo . Yani 3-4 uyku uyuyo gündüz. Yaklaşık 4 aydır akşam 7.30-8 arası uyuyup sabah 6.30/7 arası uyanıyo. Uyumadan emiyo öyle yatıyo. Sonra İlk emmesini gece 10.30 gibi yapıyo yani uyuduktan 2.30-3 saat sonra. Daha sonrada 2.30-3 saatte bir kalkp emiyo. Bazen 4 saatide buluyo. Ama sabaah 4.30 tan sonra nerdeyse saat başı kalkıyo. Bende haliyle çok uyanmış oluyorum bide bu ara mızmızlanarak kalkıyo. Artık gece emmedende uyuyabilceklerini okudum bi çok yerde ama hala bu kadar kalkması normalmi bilmiyorum.. sorum şu. Daha az uyanması için ne yapmalıyım
bu arada doğduğundan beri her emmede tek göğüs ve genelde 5 maksimum 7 dk emiyo.. ama sütüm hızlı geliyo nefeslenmeden emiyo genelde