Kızlar birinci sorum şu kolumun alt kısmına lazer yaptırdım artık çıkmıyor ama çok ince diye üst tarafa omuza doğru olan tarafa yapmadılar evet ince ama altta hiç olmayınca orası göze batar oldu bende ağda ile alıyordum bu hazır ağda bantlarından . Anlamadığım bi şekilde doğumdan sonra orayı aldığımda sivilce gibi noktalar basıyor buna çare bilen var mıdır?
- Sorunda benim göbeğimde ve bel bölgemde çok ince tüyler var aslında pek rahatsız etmiyorlardı ama şu sıralar onlara da taktım kafayı 😀 aranızda daha önce oraları alan var mı ağda mı makine ile mi alsam ? Kolumdaki gibi kırmızılıklar oluşur mu ondan da korkuyorum aslında . Sonrasında kalınlaşmazlar umarım yoksa hiç ellemesem mi