Hazal_170721 ayrıca bilginiz olsun bir firmayı aradığınızda içerik olarak tüm mamaların aynı standartta olduğunu ve olmak zorunda olduğunu söylerler. Bu standart bir zorunluluk yani. Sadece çok hafif ekleme ve çıkartmalar yapılıyormuş. Birde doktorum demişti sonra evet kesinlikle öyledir dedim. “İyi mama diye bir şey yok iyi reklamı yapılmış mama vardır.” dedi. Sonra SMA aldım. Hepimiz zamanında bunla büyümüşüz başka marka yokmuş zaten 😂