Merhaba 6 aylık oğluma tadımları yaptırdım ama tabi yaptırdım denilebilirse hep ağzından püskürttü sebzeleri sevmedi meyveleri şekerli olduğu için onlarda sıkıntı yaşamadık sebze verdiğimde sürekli ağlıyor. Nasıl beslenme rutini oluşturabilirim? Günde kaç öğün vermeliyim? Öğünlerinize neler hazırlıyorsunuz? Lütfen yardımcı olur musunuz? 😔