Havva3437 korkma canım kızımın sarılığı 4 ay sürdü. Araştırma hastanesinde doğum yapmıştım ben zaten çok araştırdılar bişey bulamadılar. Aynı mukuslu kakasıda vardı ek gıdaya geçene kadar devam etti. Araştırma hastanesini çok araştırıyor sürekli kan alıyor ben senin yerinde olsam götürmem tabi senin kararın. Ama sarılık korkacak bişey değilmiş vende çok ağlamıştım korkmuştum. Sen sakın ol korkma güneş ışığına çıkar sadece bezi ile beraber. Çok etkili o . Geçmiş olsun