Prensescilek egelsenkonuss yok artık. Benim ki bilinçli olarak 4 aylıkken güldü.Zeka kartları için vs daha çok erken .
Alin6272 egelsenkonuss 2 ay 12 günlük canım 1 ay 20 günlük felan aldım şuan tamamen dikkatini çekiyor çok uzun süre odaklanmasada bakıyor inceliyor hatta bazı kartlara daha uzun bakıyor 0-4 aylık dan başlıyor kartlar
Mommysharkdoodoodoodoo egelsenkonuss d&r’da görmüştüm hayvan resimleri mesela ama kulağı,burnu ya da kuyruğu gibi kısımları farklı kumaşlarla kaplanmış bebek dokundukça duyuları güçleniyor
Cennet-Kokulum egelsenkonuss Çünkü benim oğlum 3 aylık falandı bana gülmeye başlamıştı hani herşeye tepki veriyordu sen takma kafana böyle şeyleri herşey zamanla olur 💕
Ummaksaker egelsenkonuss bizimki 20 günlükken baba ve annecim dedi de sende Allah aşkına sallamasın bence bebeğin mimiklerini kendine sanıyor çünkü bebekler o dönmede daha net bile göremiyorlar seçemiyorlar 🤦🏼♀️
egelsenkonuss Ummaksaker kız ilk bebeğim bende öyle deyince şaşırdım bide yukarı yorumları oku bazısı onaylamış insanın aklı kalıyor
Ummaksaker egelsenkonuss ya benim bebeğim de güleç kapıya bile gülüyor ➐ aylık ilk doğduğundan beri güleç ama 40 günlükken falan bilinçli gülmüyor Kİ mimikerini geliştiriyor 🤷🏼♀️
HafsaLina egelsenkonuss Her bebek farklıdır kıyaslama yapmaya gerek yok bnm bebeğimin de dün çıktı 40 ı doğdu doğalı kafasını tutabiliyo 1 aylık olmadan beni gözüyle gezdirmeye başladı ve gozgoze temas kurup konuştuğumda gülüyor kendide biseyler söylemeye çalışıyorum avv diye sesler cikariyo yani
omerasafmoms egelsenkonuss her bebeğin gelişimi farklıdır kıyas yapmayın yanlış yaparsınız.benim oğlum 5 günlükken yüzüstü yatırdığımızda başını tutabiliyordu.şuanda 4 ay 7 günlüğüz yana dönüyor ama yüzüstü dönmesi çok nadir oluyor.arkadasımın bebeği var 25 günlük küçük yüzüstü dönebiliyor.takip etme konusunda da 2 aylıkken gözüyle takip ediyordu oğlum 2 aylıkken de sosyal gülmeleri başlamıştı ama tabi her defasında takip etmiyordu çok nadirdi ama bilinçli yaptığını farkediyorsak.,bilmiyorum 40 günde bu söylenenler olur mu ama yanlış bilmiyorsam 40 kavramı şamanizm den geliyor.kültürel geçiş olmuş vakti zamanında İslamiyetle arasında.hatta ölülere vs 40 Mevlüt’ü de yapıyoruz ya hep şamanizm den etkilenmişiz
egelsenkonuss omerasafmoms evet 40 in bizim kültürümüze dinimize ait olmadigini biliyorum ama hep diyorlar ya o yüzden bı merak ettim teşekkür ederim
egelsenkonuss @BenMathilda gerçekten sadece etiket değiştirmek için yapiyosunuz ne alaka şimdi annelerin gün odası etiketini kaldırmak
BenMathilda egelsenkonuss Yani, evet. Sadece etiket değiştirmek için yapıyoruz 🤷♀️ Bebeklerle alakalı konuları “Genel” etiketi altında toplarken, “Annelerin Gün Odası” etiketinde daha çok dert, tasa, sohbet, gündelik konulara yer veriyoruz.