egelsenkonuss daha çekmez ki çoğu şeyi 8 yada 9. Haftadan sonra anlaşılır. Benim kızım çıngırağa basınca ses çıkar ya korkardı ondan. 3. Aydan sonra artık kolunu uzatıp almak istedi. Doğumdan sonra ilk 3 ayı hamileliğin 4. Evresi olarak görürler çocuk doğduğunun farkında değil sakin ol ❤️ bırak herşeyi zamanında yaşa, tadını çıkar daha çok uzun zaman var önünde sal. Şuan onun için yapabileceğin tek şey ona sevgi vermek, beslemek, bide konuşabilirsin hoşuna gider o kadar. Sen böyle stres olursan acele edersen oda gerilir. Kıyaslamak ancak seni mutsuz eder ❤️