_aysun_ Merhabalar sütüm ilk doğum yaptığımdan bu yana pek gelmedi 2 aylık oldu bebeğim artık günde 1 kere sağıyordum onda da 20ml bile çıkmıyor acaba hiç sağmasam mastit olur muyum nasıl bitirmem gerekiyor süreci
Omeryku _aysun_ yani 20 ml mastit olmazsınız diye düşünüyorum çünkü benimde öyle olmuştu az çıkıyordu sağmadım bitti
Pembepanterr _aysun_ Ben hep sağdım artık emmemizi bitiriyoruz sağım yapmayı azaltarak başardım şuan çok çok az geliyor hayır büyük ihtimal mastit olmazsınız 💕
_aysun_ Omeryku bugün sağmayacağım yarına göğsümde şişlik olursa sağarım böylelikle biter belki gerçekten sadece mastit olmamak için sağıyorum
_aysun_ Ruzgarnannesi inş olmadan süreci bitiririm başarılı bir emzirme sürecimiz malesef olmadı şuan sırf mastit olmayayım diye sağıyorum
_aysun_ Pembepanterr bugün sağmayacağım denemek için göğüslerim yumuşak sert ve ağrılı olursa yarın sağarım böylelikle azalır umarım
Ruzgarnannesi _aysun_ yok bende emzirmeyi bıraktım sağsam sütüm çıkar yani hiç sağmadm 2 gün agrisi vardi tas gibi oldu top top oldu hic ellemedim soguk su doktum saguk lahana felan koydum agrisi gecti simdk bosaldi goguslerim sutun kurumasi zaman aliyo tabi