Değerli tecrübeli anneler Size öncelikle konuya şöyle başlicam kızım 4ay10 günlük. 40ndan sonra doğru düzgün kaka yaptığı yoktu yani her gün değilde khaftada bi veya 3-4 günde bi yaptı her ay kontrollerde doktora belirtmeme rağmen anne sütü alıyorsa normal dediler. Tamam buraya kadar sorun yok. Biz 10 gün önce tatilde iken kızımda burun akıntısı gözlerde yaşarma hapşırık başladı iki gün sürdü atlattı derken birden hırıltısı başladı ama göğüsten değil çünkü cuma günü özel hastaneye yine farklı bi doktora götürdüm serum fizyolojik felan hiç işe yaramadı burnunda herhangi bi sümükten kaynaklanan bi hırıltı değil neyse üst solunum yolu dedi ve antibiyotik Şrp ve burun damlası verdi kullanmaya başladık fakat hiç bi ilerleme yok hırıltı devam ediyor bununla birlikte alerjik öksürük tarzında öksürmeler başladı kısa kısa. Ciğerlerinde de sorun yok dedi Dr 🙏 şükür. Bağırsak düzenleyici olarak da biogaia kullanıyorduk onu bi kaç gündür kestim. Kaka yapmamasını hep kendimce acaba inek sütü alerjisi olabilir mi diye 3-4 gündür peyniri süt ürünlerini kesmeye başladım. Şöyle diyim antibiyotikten sonra karnında guruldamalar başladı kaka yapmaya başladı iki gündür hattta bugün 3.defa yaptı kakasını yaptı. Konuyu toparlayacak olursak hafta bi kaka yapması hırıltısı burun tıkanıklığını ve şuan ki kaka yapmaya başlama durumunu ben neye bağlim bilmiyorum probiyotik kesmekle mi alakalı antibiyotik ile mi süt ürünlerini kesmekle mi ilgili inanın anlamış değilim bi hafta içinde inanılmaz değişimler birden saydığım belirtiler oldu. Ha bide kakada kan mukus döküntü vs görmedim henüz. Alerjik annelerimiz bu durum hakkında neler söyleyebilirsiniz ne yapmam lazım tecrübelerinizi başınıza gelenleri paylaşır mısını lütfen 🙏