Birbebekkkbircicek Emerken veya uyurken sorun yok ama böyle normal uyanık durunca hep ağlıyor bu neden böyle olan var mı ?
Beyzza Birbebekkkbircicek valla olabilir bizimki 40ından sonra yavaş yavaş azaldı 3 aydan sonra rahatladık dedim meğerse güleç bir bebeğim varmış😀
meraklibiranne @Metenin_Annesi inannesi21#13972624 bizimde öyleydi canım uyanık kaldığı her saniye ağlayan bir bebekti çoklu besin alerjisi süt alerjisi çıktı diyetini yaptım ama düzelmedi sütten kestim mecburen şimdi sürekli mutlu bir bebeğim var çok şükür a
Beyzza Birbebekkkbircicek gittikçe azalıyor ya ben o zamanlar devamlı emzirirdim yemek yerken bile ☺️ O kadar uzun emerdiki telefondan film açardım şimdi durmuyor bile 😊 hiç merak etmeyin herşeyin zamanı var siz emzirin istiyorsa☺️