Kızlar bebeğim 7 aylık oldu henüz diş yok ama alttan 2 diş ve köpek dişleri kabarık vaziyette aşırı huysuz.. 15 gündür bi huysuzluk var normalde kolay kolay ağlamayan bir bebek ama şu spn 3 gündür hiç meme almıyor çook üzülüyorum.. aç kaldıgında etrafa saldıran cocuk saatlerdir emmiyor ama ağlamıyor da😔 başına gelen varmı nasıl geçrr bu meme reddi.. psikolojim bozuldu resmen.. bu arada 3.5 aylıkken emzik vermştim hala kullanıyor ama uykuya dalarken etkilermi acaba ?