Yıllar önce kullanmıştım dipler düğüm olmadan 1.5-2 ay sonra söktürmeniz lazım. Tararken tepeleri taramadan sadece kaynakları tarıyorsunuz. Yazın kullanmak biraz zor. Ama güzel yerde kaliteli saç ile yaptırırsanız harika duruyor 😍 ilk 3 gün boncuklar batıp rahatsız ediyor biraz kaşındırıyor falan ama alışınca çok güzel, saç kremi kullanmıyorsunuz bir de kayıp dökülmesinler diye