Civciv21 Hiç yalancı emzik vermeden bebeğini büyütenler var mı? Varsa nasıl yaptığınızı öğrenebilir miyim
Buket16 Civciv21 avent emzik verdim kızım tutmadı ittirdi hep. Sonra bende üstelemedim bide emzik bıraktırma olmasın diye
hunilimomm Civciv21 hic vermedim her ağladığında emzirdim kucağıma aldım zaten tek çocuk bütün günümü ona ayırıyordum hep öyle düşündüm çok da gerekli olduğunu düşünmüyorum bide alıştı mi Onu bıraktırmasi var 😂
Twinsmomee Denedim ama almadılar hiç kullanmadık 16 aylık ikizlerim agladiklarinda emzirdim ya da başka şeylerle oyaladim
Civciv21 Twinsmomee maşallah sizleri takdir ederim ne mutlu , hemde ikizleriniz ile. Peki dışarı çıktığınızda ağladıklarında neler yaptınız? Biz 50 günlüğüz bu sebeple sürekli emmek istiyor , bende daha vermedim emzik.
Twinsmomee Civciv21 doğdukları zaman pandemi nedeniyle çok dışarı çıkmıyorduk ama çıktığımızda emzirme önlüğü yanımda oluyordu emzirme odası yoksa önlüğü takıp emziriyordum ya da kucakta biraz geziniyorduk öyle sakinliyorlardı zaten etrafa bakınıyordu değişik geldiği için çok sorun yaşamadım açıkçası
Miniknur Tutmadı valla. Baya büyüdü işte :) belkı tutsa gece kolaylık olurdu gördüğüm kişiler de gece düşürüyo işkence oluyo diye anlattı eksikliğini hissetmedim aslında
tosbikyanak-ela- Civciv21 20 aylık olduk ve kullanmadan büyüdü şükür 🙂 alistirmazsan büyüyüp gidiyor sonuçta o bilmiyor ki bizler alistiriyoruz yalancı memeye
afraninannesii Civciv21 11 ay 3 günlük hiç emzik almadı. Emzirerek uyutuyorum. Uyuyunca yatağına koyuyorum ve uyumaya devam ediyor. Emziğin varlığından haberi olmadığı için emzik emmek istemiyor 😬
BalarisiYusra Civciv21 6. aydan sonra kendi bıraktı ağzından atıp durdu almadı daha bende vermedim aramıyor bile 😅
busrasilra14 Civciv21 ben hic vermedim. Yani bir kere cileden cikip teklif ettim ama bebegimde almadi sagolsun 😍 8 aylik olucaz bir kac gun sonra. Gidiyor be bi sekilde 😅 emzikle buyutmeye alisanlar gibi emziksizde buyutmeye alisiyorsun😅
Srhtzlyh Civciv21 vermedim demeyeyimde almadı diyeyim🤭 bi sıkıntı yaşamadık 6 ay 26 günlük oldu kızım. Emziklerini diş kaşımak için kullanıyo bu aralar
Ezgiasya Civciv21 2 yavruma da vermedim ağladığında kalkıp gezdirdim diş çıkmaya yakın da elini keşfedip onu emmeye başladı zaten en iyisu