Merhabalar , 50 gün önce normal doğum yaptım, sancıları güzel karşılamama rağmen doğumum zor oldu. Doktor müdahaleli ve sayısını tam olarak bilmediğim dikişli 😔 Hala tam iyileşmiş değil , sızlama yapıyor. Bu normal mi sizce? Şehir dışında olduğum için kendi doktoruma kontrole gidemedim, sizlere sormak istedim.