eslinababy Prenseszeynelp oho benim bebeğim 1 yaş doğumdan hemen sonra sürekli boyadım hiç birşey olmaz
Yasemin4224 Oglumcanim_ bende boyatmak istiyorum kuaför boyayalım bşey olmaz diyo ama doktor önermiyor
Slmnese Canım tabiki sütüne geçer. Saç derinden kanına karışabilir. Keşke emziren annelerin boyayabileceği boyalarla boyatsaydın kuaförde. Bir iki gün sütünü sağıp içirmemeyi dene.
Beyzza Çiş rengini takip edebilirsiniz birisi saçını kırmızıya boyadışında bebeğin çişinin koyulaştığını yazmıştı