Arkadaşlar aranızda amaliyat olan varmı? Benim annemde yıllardır var bu hastalık ama amaliyat olmadı şimdi 53 yaşında, cuma günü amaliyat olacak, ama biraz tedirginim çünkü hem kalp hem tansiyon hastasi. Amaliyat nasıl kolay geciyormu, sonrasında bir sıkıntı oluyormu, amaliyat olanlar yazarsa çok sevkirim..