Ayfermehmet Kızlar mrb dikişli sünnet ve dikişsiz sünnet yaptıran oldumu hangisini önerirsiniz tecrübelerinizi yazarmısınız 3 aylık oğlum şuan
Baharbek Ayfermehmet 3 aylıkken dikişli oldu sünneti hemen iyileşti dikişlerde kendi kendine düştü 10 güne
Semaertgrl Ayfermehmet 7 aylıkken dikişli oldu ilk gün çok zordu sonra unuttu oyun oynadı emekledi anlamadı bile bence bezliykn yaptırmak en doğrusu
Ayfermehmet Badehandeyldz dikişli iyiymiş o kadar çok araştırdım ki ve doktorda çok önemli siz hangi şehirdesinz
ebrugorgel Badehandeyldz ben 2 ay 10 günlükken yaptırdım dikişli oldu 10 güne düştü dikişler iyi ki yaptırmışım diyorum hep
Ayfermehmet Yagizalpp çookk teşekkür ederm yorumunuz için o kadar çok aratırdım ki dikişli iyiymiş hep ve doktoru cidden çok önemli çok şükür buldm
sayyes Ayfermehmet Merhaba, İstanbul’daysanız bulduğunuz yeri söyler misiniz? Ben de arayış içindeyim. Lokal olsun istiyoruz 2 ay 19 günlük bebeğim için. Dikişli ve lokal yapan hastane bilen anneler lütfen önerebilir mi?
Umutalim Klipsli sünnet yaptırdık ilk üç dört çişini yaparken baya ağlamıştı ilk gün calpol vermiştik sıkıntı yaşamadık çabuk iyileşti 57günlükken yaptırdık
Gzmkr sayyes yarın erdem hastanesi güneşlide yaptırıcam, hastanenin birkaç şubesi var istanbulda. Lokal ve dikişli olacak, bebeğim 3 ay 17 günlük. Yaptırdıktan sonra isterseniz size de bilgi veririm.
Mom0976 Ayfermehmet biz klips yaptırdık, çabucak geçti. Klipsi çıkarmaya gitmeden yarım saat suda beklettik
ebrugorgel Badehandeyldz hayır ilk iki gün ağladı biraz sonra ağlaması olmadı çok ağlayacağını düşünmüştüm bende randevu günü yaklaştıkça stresten ölüyordum olduktan sonra korktuğum gibi olmadı çok şükür tabi dikkat etmek gerekiyor bardak falan koymak gerekiyor hep
Ayfermehmet Badehandeyldz çok kolay tavsiye ederim hiç ağlamadı ama büyük çocuklar hep ortalığı yıktı piskolojim bozulmuştu ama ne evde ne hastanede ağlamadı sadece iğne olurken ağladı snra kucağıma aldım sustu