yaseminoztrk kuzum zaten mama vermeyi hiç dert etmiyorum asla mama karşıtı değilim,zaten 3 günlüktü mama başladık,yeter ki yavrum doysun.Ama sütümün bu kadar sürede azalması üzüyor beni,artması gerektiği halde.Evet ben stres yaptıkça daha kötü oluyor,farkındayım.Desteğin için,yorumun için teşekkür ederim,iyi ki varsın güzel anne💕