Asilsmom Kızlar şimdi bebeğim 13 günlük. Doğduğundan beri gazını kakasını yaparken ıkınıyor bacaklarını çekiyot. Kızarıyor. Ağlıyor. Bu gazı mı var demek. Gece bazen uyutmuyor. Ve böyleyken emmiyor bile kendini kasıyor. Ne önerirsiniz. Ne zaman geçer
Hohomoromu Asilsmom Evet canım muhtemelen gazı var bacaklarını yukarı karnına doğru çekiyorsa gazını çıkartmadanda emmeye devam etmezler gazını çıkartmaya çalış bacaklarını karnına doğru yukarı bastır hafifçe masaj yap sırtını sıvazla yapacak başka bişe yok inşallaj gaz sorunu çözülür 👍😊
Gizemmyigit Asilsmom kucağına alıp tuvalet pozisyonu verdir cnm. Bacaklarını karnına bastır ama...çok rahat gazını çıkaracak ve kakasını yapacak. Ben çok rahat ettim bir de sap simplex kullandm. 2 ay sonra bişeyimz kalmadı
Scl8385 Asilsmom canm benm bebegiminde gaz problemi vardı aynı bahsettiğin gibi beb linex bakso gaz damlası kullanıyorum bide ayaklarına ve karnına masaj yapıyorum mini bebek sıcak subtorbalarından koyuyorum her emzirmede meme degiştirken kesinlikle gazını cıkarıyorum bide kendim rezene çayı tüketiyorum her yediğim yemege kimyon ekiyorum gazı azaltıyo