Sezaryen doğum yapalı 2 ay oldu. Göbeğim pek toplanmadı. Yamunanın korsesini almak istiyorum ama askılı mı askısız mı alayım bilemedim, emziriyorum sürekli askılı zor mu olur? Sırtım da var çünkü. Gerçi hava da çok sıcak nasıl kullanacağım bilmiyorum. 160 boy 75 kiloyum. Bel ölçüm 103 cm olmuş neredeyse kalçamla aynı oldu 😔hiç toplanmadı. Korse kullananlar fikir verebilir mi acaba?