Ruzgarnannesi İzmir’de Türker ÜSTÜN çok çok memnun kaldı annem kesinlikle tavsiye ederim. Annemde başka bi yakınımızın tavsiyesi ile gitmiştik bizde çok memnun kaldık. 1,5 yıl önce 11.000 e yaptırmıştı tabi şuan fiyatlar artmıştır büyük ihtimalle ama gözü kapalı tavsiye ederim bizde çok kişiye tavsiye ettik onlarda memnun kaldı meme büyütme ve meme küçültme de memnun kaldılar hep diğer estetik ameliyatlarını bilmiyorum yaptıran tanıdığımızı duymadım. İstanbul’da olan doktorun adını bulamadım ama soyadı Fındık onu da çok yakın bi tanıdıgımız bu doktor için İstanbul’da gitti o da çok memnundu.