dikenlerinleydisi Eşime bulaşmıştı bende test yaptırdım pozitif malesef bebeklere yapiliyor mu acaba kan tahlili sadece aldılar
nursocum dikenlerinleydisi Eğer ikinizde pozitifse muhtemelen onada bulaşmıştır. Bebeklere zaten ilaç vermiyorlar. Çok küçük bir işlem zaten yapıyorlar test
Merve dikenlerinleydisi ilçe sağlıktan gelen ekip boşuna canını acıtmayın bebeğinizin siz pozitifseniz yüksek ihtimal o da pozitif dedi. Zaten çocuklara ayrı bir tedavi durumu yok. Bizde pozitifiz. Geçmiş olsun
Elif1010 dikenlerinleydisi Yapılıyor 4 aylıkken hastane yattı bebeğim 1 hafta ozaman yapıldı ama 37 günlükken biz covit olmuştum ozaman canını yakmayalım zaten yanınızda covitdir oda demişlerdi
dikenlerinleydisi Deletedmom0099 kac defa yapılmasını istedim bebeklere yapılmıyor dedi doktor onayi olmadan da sağlık çalışanı yapmiyor
dikenlerinleydisi Merve saolun size de geçmiş olsun 🌸 bize doktor bebege bulaşmaz dedi ama belirtileri var bebegimde
dikenlerinleydisi Elif1010 brn istememe rağmen yapilmaz dendi bende pozitif olduğumu görünce oma da bulaşma ihtimali olmuştur zaten
BalarisiYusra dikenlerinleydisi yüksek ihtimal o da pozitiftir benim kızıma da yapamdılar test ama ilk zaten o hastalandı yine de maske taktım yanında hep
dikenlerinleydisi BalarisiYusra her dk kucak ta olmak istiyor emip surekli agliyor uyku da yok nasil bas ettiniz🤦♀️
dikenlerinleydisi BalarisiYusra peki beslenmesi nasıldı benimki emmiyor regl de oldum sanirim sütun tadi da değişti
BalarisiYusra dikenlerinleydisi hiç bişey yemiyordu sadece emmek istiyordu 5 gün doğru düzgün hiç bişey yemedi