Bebegim 14 aylik .Geceleri en az bir kez uyanıyor mama için .Sonra uykuya geçiş süresi çok uzun sürüyor. Geceleri uyandığı için verimli uyku maalesef uyuyamıyor. Gece beslenmesini nasıl biraktirabilirim kizlar yardımcı olur musunuz? Gece uyandi vermeden uyutayim dedim cok agladi mecbur verdim yine.