jap KumalMom bu tamamen size ve bebeğinize bağlı bi durum. Siz kendinizi ne zaman hazır hissederseniz o zaman kesmelisiniz.
ecemm-6161 KumalMom canım sütten kesme için dinen sütün varsa 2 yasına kadar emzirebilşrsin Nur süresinde geciyor canım açıp bakabilirsin 😊 neden keseceksin
Mom9870 KumalMom 2 yaşını 15 gün geçiyordu kestiğimde. Sizde ne zaman isterseniz o zaman kesebilirsiniz zaten bir süre sonra alışkanlığa dönüşüyor daha zorlayıcı oluyor.
Cherryblossom Önerilen 2 sene. Ama bebeginizle size özel bir durum tabii ki ilk 6 ay sütünüz varsa cok cok önemli sonraki eşik 1 yaş sonrasi doğal antibiyotik ve bağ kurma icin vitamini doğal yoldan almasi icin iyi🙏
Arya0620 KumalMom bebeğin emiyosa 1 buçuk 2 yaşına kadar emzirilmeli.bence anne sütü hiç biseyin yerini tutmaz.