Lohusalikta akıntı da koku olması enfeksiyon belirtisi mi yoksa rahimden gelen akintidan dolayı mı? Yani akintida hiç koku olmaması mı gerekiyor. Bir de enfeksiyon ise illa ki antibiyotik kullanmam mi gerekiyor. Enzirdigim için ilaç kullanmak istemiyorum 😞