Buket_aliismail en yüksek 21 di hastaneye yattık ışın tedavisi gördü 10 a düşünce çıkardilar. Sonra tekrar 15lere yükseldi ama hastaneye yatirmadilar tedavi olarak sık beslenme sadece. Ama işte anne sütü sariliği mi diye tespit etmek icin bi kaç test yaptilar onlar hep şükür sorunsuz cıkti, anne sütü sariliği dediler. Sonra sonra geçti. Sapsariydi cocugum, pamuk oldu şimdi🥰 geçecek insallah sizinki de, kontrol altinda tutun ama cok da panik yapmayin..