Nur_eker14 Kızlar Merhaba, 2 aylık bebeğim yaklaşık 6 gündür kaka yapmıyor ama sürekli gaz çıkarıyor. Ama gazı sanki kaka yapmış gibi kokuyor. Neden kokulu gaz çıkardığını bilen var mı?
Yeniaanne Nur_eker14 gaz çıkarıyorsa sorun yok ikinci ayda bizimde başımıza geldi gaz vardı kaka yoktu dr probiyotik verdi düzeldi gaz yoksa sıkıntı oluyor
Nur_eker14 Yeniaanne sizin bebeğinizin de kötü kokulu oluyor muydu? İnternette bağırsaklarıyla ilgili bi sorun olabileceği yazıyorda biraz endişelendim