Üç kadın doğum doktoruna sordum , hamileliğin sonuna kadar emzirebilirsin dediler . gelin görün ki büyükler bebeğim için iyi olmadığını söylüyorlar . ateş , ishal vs. yapacağını söylüyorlar ve emzirince çok kötü bir şey yapıyormuşum gibi davranıyorlar. 🤯🤯 lütfen tecrübe edenler yazabilir mi